kelové smoothie

Kelové smoothie plné vitamínu C

Načo všetko je dobrý vitamín C si sa mohol dozvedieť v našom včerajšom článku venovanému práve tomutu vitamínu. Dnes Ti prinášame kelové smoothie plné tohto vitamínu. Nájdeš ho tu.

Prinášame Ti recept na kelové smoothie plné práve tohto cenného povdzbudzovača. Nie je to typické zelené smoothie plné zelených listov a vody, ktoré nelahodí chutiam úplne každého. Môžeš sa tešiť na jeho úžasnú sladkú chuť a dokonca pomerne vysoký obsah bielkovín. Zároveň Ťa kvalitne zasýti. A tak, ak máš chuť na niečo svieže a rýchle, daj do mixéra toto (2 porcie):

2 šálky (asi 500 ml) nízkotučného gréckeho jogurt
1 šálka (asi 250 ml) nasekaného manga, môže byť aj mrazené
1/2 banánu
3 šálky (asi 200 g) čerstvého kelu
2 polievkové lyžice (asi 30 ml) chia semien

Postup:
Do mixéra daj postupne jogurt, mango, banán a kel. Zaisti veko a mixuj do hladka. Pridaj chia semená a zmes zmiešaj.
Hotovo 🙂

Kalórie na 1 porciu (bez proteinu): 277; Tuk: 4g; Saturovaný tuk: 1g; Cholesterol: 0mg; Sodík: 95mg; Sacharidy: 35g; Vláknina: 8g; Cukor: 24g; Protein: 28g

zdroj:https://blog.myfitnesspal.com/clean-green-mango-kale-smoothie/